Európa Szépe az országimázsért



Népszerű személyiségekkel reklámozza az idén Magyarországot, mint turisztikai célpontot a Magyar Turizmus Rt (MT).

A nemzeti turisztikai stratégia tervezetének törzsanyaga már elkészült, és várhatóan márciusban társadalmi egyeztetés elé kerül - mondta Székely György, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) turisztikai hivatalának vezetője az MTI-nek. A hivatalvezető hozzátette, a középtávú turizmusfejlesztési stratégiát már átadták a gazdasági miniszternek.

Az idegenforgalom fellendítését hivatott intézmény a Magyar Turizmus Rt. az idén ötezer akciót indít hazánk népszerűsítésére. A társaság kampányainak médiatervezésére és -vásárlására a Berg Média kapott megbízást februárban.

A megnyerő országkép kialakítása érdekében folytatott bel- és külföldi promócióban ezentúl kiemelt hangsúlyt kapnak a népszerű személyiségek, így az idei Európa Szépének megválasztott magyar lány, Laky Zsuzsa is. Mint Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója beszámolt róla, a kampány részeként ő mosolyog majd a csatlakozásunk előtti hetekben a legfontosabb uniós tagállamok reptereinek falain elhelyezett óriásplakátokról.

Kapcsolódó anyagok
Mibe kerül nekünk Tony Curtis, és mennyit fog hozni
Még az idén elindulnak a Tony Curtises reklámfilmek


Olvasta már?



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Sokkal jobb orvosi ellátást kaphatnának a magyar munkavállalók
Mitől emelkedhetnek a KGFB-díjak

A kgfb esetén az autósok többségében elégedettek a biztosítók szolgáltatásaival. Most azonban felmerült a módosítási igénye, ami gondot okozhat.

.
hirdetés
elrejt
 
.