Európa Szépe az országimázsért



Népszerű személyiségekkel reklámozza az idén Magyarországot, mint turisztikai célpontot a Magyar Turizmus Rt (MT).

A nemzeti turisztikai stratégia tervezetének törzsanyaga már elkészült, és várhatóan márciusban társadalmi egyeztetés elé kerül - mondta Székely György, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) turisztikai hivatalának vezetője az MTI-nek. A hivatalvezető hozzátette, a középtávú turizmusfejlesztési stratégiát már átadták a gazdasági miniszternek.

Az idegenforgalom fellendítését hivatott intézmény a Magyar Turizmus Rt. az idén ötezer akciót indít hazánk népszerűsítésére. A társaság kampányainak médiatervezésére és -vásárlására a Berg Média kapott megbízást februárban.

A megnyerő országkép kialakítása érdekében folytatott bel- és külföldi promócióban ezentúl kiemelt hangsúlyt kapnak a népszerű személyiségek, így az idei Európa Szépének megválasztott magyar lány, Laky Zsuzsa is. Mint Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója beszámolt róla, a kampány részeként ő mosolyog majd a csatlakozásunk előtti hetekben a legfontosabb uniós tagállamok reptereinek falain elhelyezett óriásplakátokról.

Kapcsolódó anyagok
Mibe kerül nekünk Tony Curtis, és mennyit fog hozni
Még az idén elindulnak a Tony Curtises reklámfilmek


Olvasta már?



hirdetés
Falba ütközhet a bika 2018-19-benFalba ütközhet a bika 2018-19-ben

Gyakran egy ábra sokkal jobb, mint akárhány leírt mondat, és most ismét beleakadtam egy fontos grafikonba.

.
hirdetés
elrejt
 
.