Vírusmarketinggel erősít a Goodyear



Új csatornaként e-mailben terjedő videókat is felhasznál a RunOnFlat technológiájú gumiabroncsok népszerűsítésére a Goodyear. A fekete humorú filmeket március végén kezdték teríteni az interneten.

A kanyargó hegyi utakat vagy autóversenyt mutató hagyományos autós témájú reklámokkal szemben a Goodyear filmjei a lehető legrosszabb helyzetet ábrázolják: defekt utáni kényszerű kerékcserét, lehetetlen helyzetekben. Mindhárom filmben tipikus karakterek tűnnek fel - az elegáns, de a kerékcserében amatőr üzletasszony; a kínos pontossággal dolgozó, szemüveges középkorú hivatalnok; és a vagány, de szerencsétlenkedő fiatal srác. Mindhárom kerékcsere morbid véget ér.

"A filmek természetesen túloznak. De kereket cserélni egy forgalmas autópálya leállósávjában még akkor is veszélyes, ha ennyire szerencsétlenül azért ritkán végződik. A RunOnFlat technológiát népszerűsítő filmjeink a meglepetés és a fekete humor segítségével hívják fel a figyelmet a defekttűrő gumiabroncsok biztonságosságára." - mondta el Hans Vrijsen, a Goodyear európai márkaigazgatója.

Menedzsment Fórum


Olvasta már?



hirdetés
Nyakunkon a jövő

Kulcskérdés a digitális érettség

A digitális érettség egyre több vállalkozás esetében létkérdés. A Microsoft ennek mérésére dolgozott ki egy mutatót.

.
hirdetés
elrejt
 
.