A mélybe vetette magát a 3G-man



3G szuperhős vetette magát a mélybe vasárnap délután a Nyugati téren a legújabb gerillamarketing-akció keretében. Az esemény az egyik hazai mobilcég video-telefonálásra is alkalmas készülékét népszerűsítette.Mfor.hu tudósítás.

Valamivel több, mint egy hónap telt el a HPS Experience Kft. legutóbbi gerillamarketing-akciója óta, s a cég máris újabbal próbálta elkápráztatni a tikkadt nyári melegben a Nyugati tér közönségét, s mindazokat, akik nyitottak voltak egy kis játékra. A szervezők és a korábbról ismert három jó barát: Ganxsta Zolee, Nacsa Olivér és Harsányi Levente nem tudott elszakadni a magasságtól és a mélységtől, ennek köszönhető, hogy a tér környékén portyázók ismét egy nem mindennapi eseménynek lehettek szemtanúi.

Ganxsta Lipcsében személyesen tombolta végig a világbajnokság egyik mérkőzését, amit Nacsa 3G videotelefonján keresztül az itthon maradt barátok is élvezhettek. Ekkor döntötte el Harsányi Levente is, hogy szerez egyet a technika áldásos vívmányaiból, s felajánlotta a piros mobilszolgáltatónak, hogy akár szuperhősként veti magát a mélybe egy hasonló készülékért. A telefontársaság kapva kapott az alkalmon, s további 50 video-telefonálásra is alkalmas mobilt ajánlott fel az akcióban résztvevőknek.

Míg Harsányinak valóban le kellett volna ugrania, hogy egy 3G Motorola V3X tulajdonosa lehessen, addig az 50 regisztrált járókelőnek csupán a telefont rejtő labdák egyikét kellett megtalálnia egy lufitengerben, majd egy jól irányzott dobással azt egy kosárba juttatni. A darus kocsiból ugrásra készen álló, tetőtől talpig piros szuperhős ruhába öltözött Harsányi helyett, azonban összetéveszthetetlenül egy dublőr ugrott a mélybe, bár a dobozok közül már Levente kászálódott ki. Az átlátszó trükk ellenére nemcsak az 50 szerencsés nyertes, de ő is a hőn áhított nyereménnyel távozhatott a helyszínről.

A megmozdulás a Vodafone 3G kampányának utolsó "állomása" volt, s a gerillamarketing minden klasszikus jegyét magán viselte (kis költségvetés, kevés ember megmozgatása, közfigyelem ráirányítása adott termékre, brandre). Az eseményt szervező HPS Experience Kft. az utóbbi években számos hasonló akcióban vett részt, legutóbb a Pepsi Max gumiembere ihlette őket egy kis játékra.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum


Olvasta már?



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Sokkal jobb orvosi ellátást kaphatnának a magyar munkavállalók
Mitől emelkedhetnek a KGFB-díjak

A kgfb esetén az autósok többségében elégedettek a biztosítók szolgáltatásaival. Most azonban felmerült a módosítási igénye, ami gondot okozhat.

.
hirdetés
elrejt
 
.