Videómegosztó portálon keres tehetségeket a Sony



A Sony Corp. szórakoztató részlege közölte, hogy 65 millió dollárért megvásárolja a Grouper.com videómegosztó portált - jelentette a Reuters.

A Sausalito (Kalifornia, USA) központú Grouper az egyike annak a számos, utóbbi időben indult weboldalnak, amely a felhasználók körében legnépszerűbb YouTube.com árnyékában működik. Ez utóbbi portálon naponta körülbelül 100 millió videót néznek meg a látogatók.

A Grouper több millió saját rajongót tudhat magának, akik nem csak passzív nézők, hanem saját videókat is készítenek, amelyeket megoszthatnak egymással, illetve letölthetnek egy hordozható videólejátszó eszköz segítségével.

A Sony Picture Entertainment-akvízició célja, hogy új ötletekkel lássa el a filmeket, televízióshow-kat és -játékokat készítő stúdiókat, illetve hogy tehetségre bukkanjon a videókészítő felhasználók között. A Grouper-videók az Apple iPod zene- és vidólejátszójával illetve a Sony PSP készülékével tölthetők le.

Menedzsment Fórum


Olvasta már?



hirdetés
Nyakunkon a jövő

Kulcskérdés a digitális érettség

A digitális érettség egyre több vállalkozás esetében létkérdés. A Microsoft ennek mérésére dolgozott ki egy mutatót.

.
hirdetés
elrejt
 
.