Norbi vagy Alexandra: télre eldől, ki a jobb



Új vetélkedőkkel és valóságshow-val jelentkezik ősztől mindkét nagy kereskedelmi tévécsatorna. A hazai fittness guruk párbaja új színtérrel bővülhet, a tévé előtt ülők pedig eldönthetik, melyik programra szavaznának. Mfor.hu háttér.

Kivel fogyjunk? (Mfor.hu-montázs)

A nyári uborkaszezon még csak most kezdődik, de a tévécsatornák ősszel debütáló show-ihoz már javában folynak a válogatások. Mindkét kereskedelmi mamut idén is új meglepetésekkel próbálja visszaszerezni az iskolakezdésre megcsappanó nézettségét. Hogy melyikük lesz sikeresebb, az jelenleg még kétséges, de az már biztos, hogy néhány műsor jövője megpecsételődött.

A hosszan tartó sikerszéria után az őszi műsorstruktúrába már nem került be az RTL Klub Legyen Ön is milliomosa, s az "1 a 100 ellen" jövője is kétséges. Poich Lóránd, a TV2 programigazgatója lapunknak úgy fogalmazott, hogy még nem született döntés a vetélkedővel kapcsolatban, de az Index úgy tudja, utóbbi műsor szintén lekerül a palettáról.

Lesznek viszont új próbálkozások, amelyek közül "A nagy fogyás - aki veszít az nyer" című TV2-s valóságshow, s a konkurens csatorna "Csillag születik" produkciója is ígéretesnek tűnik. Előbbinél nagy kérdés, hogy a több éve tartó és a média által is folyamatosan generált fittness csata a televízió képernyőjén tesz-e szert újabb lendületre, vagy valóban sikerül felülkerekedni a személyes rivalizáláson, s pusztán a fogyasztás, az egészséges táplálkozás népszerűsítése kap-e majd teret.

Kinek a párbaja?

Hol fogyaszt Norbi?

Tavaly Schobert Norbert lapunknak azt nyilatkozta, hogy esetleg külföldön is show keretében fogyasztana majd híres embereket. Ám most ezt az információt nem erősítette meg. Külföldön jelenleg termékei forgalmazásának előkészítése folyik, s elfoglaltságai miatt személyesen nem tudna egy másik országban dolgozni.

"A műsor középpontjában - reményeink szerint - nem a két edző, hanem a fogyni vágyók küzdelme lesz, hiszen emberfeletti teljesítmény és óriási akaraterő kell majd ahhoz, hogy extrém túlsúlyuktól megszabaduljanak a versenyzők" - fogalmazott Poich Lóránd. Ennek ellenére azt a programigazgató is elismerte, hogy a két szakember párbaja a műsor és a show elkerülhetetlen része.

A kialakuló feszültség - bármi is legyen az oka - viszont mindenképpen jót fog tenni a nézettségnek, amit Schobert Norbert is elismert. "Nem óhajtok Alexandrával civakodni, ellenben tényleg nem kedvelem őt és köreit. A konfliktus jót tehet a nézettségnek, neki pedig lehetőség, hogy végre valami hatásosat tegyen a túlsúlyos emberek érdekében" - fogalmazott a fittnesguru. A másik fél álláspontjára is kíváncsiak lettünk volna, ám Béres Alexandrát nem sikerült elérnünk.

Csábító hűtők

Az NBC csatornán is futó Biggest Loser mintájára készült show részleteiről eddig nem sok információ látott napvilágot. A két fogyasztó személyén kívül mindenről inkább csak találgatások folytak. A műsorban 12 túlsúlyos ember költözik be egy házba, akiket két csapatba osztanak. A nemek aránya egyenlő lesz, így mindkét gárdában három férfi és három nő küzd majd egymással. A piros és kék csoport élén állnak az edzők, akik sajátos étrendjüket és edzéstervüket mutatják be, amit az adott társaságnak teljes mértékben követnie kell.

A megfelelő étrend betartásán kívül hetente lesz kihívás feladat, valamint egy-egy finomságokkal telerakott hűtőszekrény kísértésének is ellen kell állniuk a játékosoknak, mesélte a programigazgató. Az előző mérlegelés óta a legkevesebb összsúlyt vesztett csapatból egy embernek távoznia kell: őt a csapat tagjai szavazzák majd ki. Egy, a szerkesztők által meghatározott időpontban a csapatok fel fognak oszlani, és egyéni küzdelemként folyik majd tovább a harc.

Abszolút nyertesek

Mivel a végén néhány kilótól megszabadulva távoznak majd a ház lakói, s talán egy egészségprogram alapjait is elsajátítják, így minden játékos csak nyerhet a vetélkedésen, az első három helyezett pedig értékes nyereményeket is kap.

Azt viszont ma még csak találgatni lehet, ki lesz a program abszolút nyertese. A lefogyasztott játékosok, a csatorna vagy a két edző, akik jelentős publicitást kapnak életmódprogramjukhoz, és az sem kétséges, hogy az arcukkal fémjelzett termékek eladási mutatói is felfelé ívelnek majd a műsor ideje alatt.

.

Olvasta már?



hirdetés
Nyakunkon a jövő

Kulcskérdés a digitális érettség

A digitális érettség egyre több vállalkozás esetében létkérdés. A Microsoft ennek mérésére dolgozott ki egy mutatót.

.
hirdetés
elrejt
 
.