Új üdítőt dob piacra a Coca-Cola



A világon másodikként kóstolhatjuk meg a Coca-Cola Magyarország legújabb, kesernyés üdítőitalát.

Új ízzel bővül a Coca-Cola Kinley márkája. A tonik és a gyömbér üdítő mellett bevezetik a Bitter Rosso névre keresztelt, olasz ízvilágot idéző italt is.



A rubintszínű szénsavas nedűben amaretto aroma van, így a vállalat elsőszámú célcsoportjának a kesernyés ízre nyitott, aperitif-kedvelők számítanak, illetve azok, akik longdrink-alapnak üdítőt választanak. A Bitter Rossót a vállalat kizárólag vendéglátóegységekben forgalmazza.

A speciális ízvilágú üdítők piacán jelent meg idén az új piaci szereplőnek számító Kofola cég is, amely ugyanilyen néven dobta piacra a cseh és szlovák fogyasztók körében már évtizedek óta népszerű, kólára emlékeztető italát.



Menedzsment Fórum

Olvasta már?



hirdetés
Merénylet Barcelonában: a turizmusnak is odaverhetMerénylet Barcelonában: a turizmusnak is odaverhet

Két - a hatóságok szerint egymással összefüggésben lévő - terrortámadást is elkövettek csütörtökön Spanyolországban. Az akcióknak akár komoly következménye lehet az európai turizmusra is.

.
hirdetés
elrejt
 
.