AMRI Hungary-re változott a ComGenex neve



A gyógyszerkutatással foglalkozó budapesti ComGenex felvette az amerikai tulajdonos nevét, miután a Nasdaqon is jegyzett amerikai Albany Molecular Research Inc. (AMRI) megvásárolta a magyar céget.

Az AMRI Hungary névre változtatott ComGenex - a korábbi információk szerint - az első negyedévben 0,5 millió dollárral járult hozzá az anyacég gyógyszerkutatást támogató szolgáltatásokból származó 8,4 millió dolláros árbevételéhez.

Az első negyedévben 43,4 millió dollár árbevételt elkönyvelő AMRI tőzsdei gyorsjelentése kiemeli, hogy az Európai Unió tagjaként a magyarországi cég az európai expanzió központja.

Az AMRI az idén vásárolta meg a gyógyszerkutatási és biotechnológiai tevékenységet folytató ComGenexet magyar magánszemélyektől. A korábbi közlés szerint a január 30-án megkötött adásvételt március elején zárták le, és a vételár a sajtóértesülések szerint 11 millió dollár volt. A budapesti vállalkozás jelenleg 119 főt foglalkoztat. A korábbi tájékoztatás szerint a múlt évi 8,5 millió dolláros árbevételhez képest a magyarországi cég az idén 10 százalékos növekedést vár.

MTI/Menedzsment Fórum




Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.