Cégek, melyek komolyan veszik az ügyfeleket



A nagyvállalatoknál az Invitel, míg a kkv kategóriában az MBT Magyarország Kft. lett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009 verseny első díjasa. Az általános szinvonal jó, mire érdemes jobban odafigyelni, azok az ügyfélkiszolgálás folyamatának apró elemei.

Ne maradjon le semmiről

Nem ér rá naphosszat híreket böngészni, mégsem akar lemaradni a legfontosabb történésekről? Jelentkezzen az mfor.hu hírleveleire!

Mfor.hu hírlevelek

Kategóriájában az Invitel Távközlési és Szolgáltató Zrt. illetve az MBT Magyarország Kft. lett a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009" verseny két első helyezettje. A verseny két kategóriában zajlott, a vállalatok magyarországi kiszolgáló egységeinek száma alapján a 20 egység alatti és feletti vállalatokat rangsorolták. A díjakat konferenciával egybekötött ünnepélyes díjátadón vehették át a nyertesek Budapesten.

A 20 egységnél több ügyfélpontot működtető vállalatok közül  - a részt vevő pénzügyi cégek között legjobbnak bizonyuló - Budapest Bank érte el a második helyezést, a harmadik az Otthon Centrum lett. A 20 egység alatti kategóriában második helyezett lett az Open House ingatlanközvetítő hálózat, míg a harmadik helyet a Signal Biztosító szerezte meg.

Kiemelkedő színvonalú szereplésük elismeréseként a szervezők a Duna House Franchise Kft.-t, az Euronics (Vöröskő Kft.-t), valamint a TUI Magyarország Kft.- t különdíjban részesítették.

A "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009" versenyen több mint 20 neves vállalat vett részt a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról. A megmérettetés a személyes ügyfélkezelés színvonalára koncentrált. Minden résztvevő cégnél négy hónapon át tartó, mintavétel alapján történő titkos próbavásárlások sorozata zajlott. A díj odaítélése a komplex tesztek eredményei alapján történt. A megmérettetés szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. és a Humán Erőforrás Alapítvány biztosította.

"Az összesített adatok arra utalnak, hogy a kiszolgálás környezete, a munkatársak megjelenése és az ügyfelek fogadása a cégek többségénél magas színvonalú. Amire érdemes jobban odafigyelni, azok az ügyfélkiszolgálás folyamatának apró elemei: például jobban fel kell hívni a vevők, ügyfelek figyelmét az új termékekre, szolgáltatásokra és az akciókra. A hasznos tanácsok az ügyfelekben azt a benyomást erősíthetik, hogy személyre szabott kiszolgálásban részesülnek. Emellett az ügyfélkiszolgálás fontos momentuma a búcsúzás szakasza, amelyet a következő találkozás, visszatérés első lépéseként szoktunk értelmezni. Egy kedves búcsúzó mondat megőrzi a pillanat élményét az ügyfélben, hatására pedig ajánlhatja a céget ismerőseinek, barátainak" – összegezték a verseny tapasztalatait a szervezők.

A "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" versenyt 2010-ben is meghirdetik. A 2010-es üzleti vetélkedés fókuszában a személyes ügyfélkiszolgálás mellett a telefonos ügyfélszolgálatok tevékenysége áll majd.

Menedzsment Fórum 





hirdetés
140 éve indult hódító útjára a Henkel140 éve indult hódító útjára a Henkel

Fritz Henkel 1876. szeptember 26-án alapította meg a Henkel & Cie vállalatot.

.
hirdetés
elrejt
 
.