Fitneszbirodalmat építene a Reebokból az Adidas


Öt év alatt fitnesztermekből álló hálózatot fejlesztene a Reebok márkából a tulajdonos német Adidas.

A világ második számú sportszergyártója a WirtschaftsWoche című német gazdasági hetilap szerint Reebok márkájú sportitalok és étrend-kiegészítők bevezetését is tervezi. Az Adidas tavaly kidolgozott egy fitneszprogramot, amelyet saját trénerekkel, instruktorokkal terjeszt, és a jövőben a ruházati termékek értékesítésének egyik terepévé kívánja tenni a fitnesztermeket. Jelenlétét egyelőre a már működő hálózatokkal, például a Body and Soul és a Holmes Place lánccal együttműködve erősíti - mondta a lapnak Herbert Hainer, az Adidas AG igazgatótanácsi elnöke.

A cég további tervei között szerepel az internetes értékesítés fejlesztése. "Az online piac lesz a harmadik fő bevételi forrás az áruházak és a márkaboltok mellett" - mondta Hainer.  Az Adidas 2005-ben vásárolta fel az amerikai Reebokot közel 4 milliárd dollárért, így egyesült a sportszergyártás második és harmadik számú szereplője, de a világelső Nike-ot egyesült erővel sem sikerült behozni. A vállalatcsoport adózott nyeresége tavaly 62 százalékkal, 642 millió euróról 245 millióra esett, a bevétel 6 százalékkal 10,4 milliárd euróra csökkent. Az idei első negyedév eredményeiről május 4-én számol be társaság.

MTI/Menedzsment Fórum


Olvasta már?



hirdetés
Még nem ma, de hamarosan megelőzhetőek lehetnek a gázolásos terrortámadásokMég nem ma, de hamarosan megelőzhetőek lehetnek a gázolásos terrortámadások

Az autonóm vészfékek, hidraulikus útakadályok és önvezető járművek fejlesztéseivel idővel felvehetjük a harcot a rammingekkel szemben. Egyelőre azonban csak az út elején járunk a védekezésben.

.
hirdetés
elrejt
 
.