Itthon is szlogent vált a Coca-Cola


A Coca-Cola új marketingkampányában egy 102 éves dédnagypapa beszél arról, hogy a válságban még fontosabb a boldogság és az optimizmus. A reklámfilmet a Coca-Cola Spanyolország készíttette. Itthon ez lesz az első, "Az élet Coke oldalán"-t váltó új, "Nyiss a boldogságra" szlogennel futó kampány.

Ne maradjon le semmiről

Nem ér rá naphosszat híreket böngészni, mégsem akar lemaradni a legfontosabb történésekről? Jelentkezzen az mfor.hu hírleveleire!

Mfor.hu hírlevelek

A magyar piacon is új szlogennel futó reklámfilmet mutat be a legnagyobb üdítőital-gyártó vállalat, a Coca-Cola. A kampány, melynek április 19-én este adásba kerülő filmjét a vállalat spanyol részlege készített a boldogságra fókuszál. Hazánkban ez az első, "Az élet Coke oldalán"-t váltó új, "Nyiss a boldogságra" szlogennel futó kampány. Magyarországon 90, 45 és 20 másodperces verziókat sugároznak majd. A másfél perces változat az országos csatornákon debütál (m1, Duna TV, RTL klub, TV2), ám ezúttal a szpotok a hírcsatornák (ATV, Echo TV, Hír TV) műsorán lesz láthatóak lesznek.

A Coca-Cola legújabb reklámfilmjében egy idős ember nagy utazása és egy egyedülálló találkozás tanúi lehetünk. Az út végén mi is hallhatjuk, mit tanácsol Spanyolország legidősebb embere egy különleges kis embernek, a legfiatalabbnak, egy éppen világra jött kislánynak: azért vagyunk a világon, hogy boldogak legyünk.

Josep azt mondja, 102 évesen minden oka megvan rá, hogy boldog legyen. Népes családja hat gyermekéből, 33 unokájából és 28 dédunokájából áll – s hamarosan újabb két taggal bővül. Nagyon jó egészségnek örvend: rendszeresen kocog, kerékpározik, tornázik, hétvégenként táncklubba jár. Egyszerűen megéli az életet. Amikor arról kérdezik, vajon minek köszönheti, hogy megérte ezt a csodálatos kort, rögtön rávágja: "Mert jól irányítottam az életemet. Ha jól irányítod azt, rengeteget elérhetsz. Boldog vagyok, mert egészséges vagyok."

Korántsem jellemző ugyanakkor mindez itthon, a magyar fiatalokra (melyek körében a Coca-Cola Magyarország 2006-ban végzett fókuszcsoportos és mélyinterjús kutatást) egyfajta én-központú, önző boldogságszemlélet a jellemző. A kutatásban résztvevők szerint a boldogság az egyszerű örömnél intenzívebb, ugyanakkor összetettebb érzés.

A magyar fiatalok szerint a valódi boldogság összetevői a szellemi és fizikai egészség, a biztonságérzet, az elégedettség. Szinte minden résztvevő úgy nyilatkozott: a testhez álló, kihívással teli munka és az anyagi biztonság mellett kiemelten fontos a harmonikus családi élet, különösen a gyermeknevelés. Míg a résztvevők az örömöt, a sikerélményt vagy a betegségből felgyógyulást múlandónak tartották, úgy vélték, az egészség, a társadalmi státusz, a szeretet és elfogadás a tartós boldogság záloga.

Menedzsment Fórum 


Olvasta már?



hirdetés
Nyakunkon a jövő

Kulcskérdés a digitális érettség

A digitális érettség egyre több vállalkozás esetében létkérdés. A Microsoft ennek mérésére dolgozott ki egy mutatót.

.
hirdetés
elrejt
 
.