Magyar reklámozókra vár a Discovery Channel



A Discovery Channel elindította magyarországi műsorszórását, reklámidejének értékesítését pedig az R-time-ra bízta. Az ismeretterjesztő csatorna így mind a magyar nézők, mind a hazai hirdetők igényeihez jobban alkalmazkodik majd, adta hírül a Kreatív Online.

A Discovery Channel magyarországi adása a Discovery Networks harmincadik helyi szórású műsorszolgáltatása Kelet-Közép-Európában. Ezt a változást a televíziós hálózat európai, közel-keleti és afrikai tevékenységének átszervezése tette lehetővé, mivel ezen túl a varsói, a müncheni, a párizsi, a milánói és a koppenhágai regionális adók felelnek a programokért, a műsorokért, a marketingért és a pr-tevékenységért.



A változásnak köszönhetően erősödik a Discovery Channel helyi jellege, így a csatorna olyan műsorokat sugároz majd, amelyek különösen fontosak és érdekesek a helyi nézőközönség szempontjából. A hirdetők számára is új lehetőségek nyílnak, mivel az eddigi pán-regionális szint helyett közvetlenül szólhatnak majd a magyar fogyasztókhoz.

A csatorna reklámidejének értékesítését a Discovery Networks az RTL-csoport tulajdonában lévő R-time Sales & Marketing média-kereskedőházra bízta. Az R-time gazdálkodik az RTL Klub, a Hálózat TV, a Minimax, a Film+, a Cool, a Sport1 és a Sport2 hirdetési idejével is, írja a Kreatív Online.





Primalak

Folyamatosan keresünk több éves tapasztalattal rendelkező ingatlan tanácsadó munkatársakat!

Ha úgy szeretnél együtt dolgozni az ingatlanpiacon közel 15 éve sikeres vezető kollégáinkkal, hogy közben a jutalék jelentős része is Nálad marad, fényképes önéletrajzzal jelentkezz a iroda@primalak.hu e-mail címen, vagy lépj kapcsolatba velünk telefonon, a 06-70-340-84-06-es számon!

hirdetés
120 éves a Dow Jones120 éves a Dow Jones

1896. május 26-án alkalmazták először a Dow Jones mutatót.

.
hirdetés
elrejt
 
.