2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2007. január 1-jétől Mezriczky László látja el a vállalat Csoportkommunikációs Igazgatóságának vezetői feladatait. A Magyar Telekom egyúttal médiakapcsolati igazgatói beosztás létrehozása mellett döntött. A pozíciót 2007. január 1-jétől Simon András tölti be. Ez utóbbi szakember, aki rövid időn belül a második vezető, az MTV-től érkezik a távközlési céghez. Szeptember végén Fischer András üzleti és termékfejlesztési igazgató szerződött a T-Onlinehoz.

Mezriczky László

Mezriczky László váltja a néhány hete távozott Nagy Bálintot a Magyar Telekom marketingigazgatói posztján. Mezriczky László a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing-szakközgazdászként, Mester Közgazdászi minősítését a Newport International University-n kapta.

Mezriczky tizenöt éve dolgozik marketing területen. 1991 és 1995 között a Kontraxnál lát el különféle marketingvezetői feladatokat. 1995-ben csatlakozik a Digitalhoz marketing igazgatóként. 1998-ban a Compaq és a Digital egyesülése után a Compaqban vezeti a marketinget. 2000-től a Compaq kelet-európai leányvállalatainak marketingkoordinátora is egyben, majd 2001-től a Compaq EMEA Marketing Council tagja a régió képviseletében.

Simon András

2002 nyarától, a HP és a Compaq egyesülése után a HP vállalati kommunikációjáért, valamint a nagyvállalati marketingért felel.

Dr. Simon András a Pécsi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi karán végzett jogász, később a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett lobbi szakképesítést. Tizenegy évig dolgozott újságíróként. 1994 és 2005 között a Magyar Televízió és a TV2 hírműsorainak szerkesztő-műsorvezetője, 2002-től a Pulitzer-emlékdíjas Este című közéleti-politikai magazinműsor főszerkesztője, műsorvezetője. 2005 és 2006 között a Magyar Televízió műsorokért felelős alelnöke.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!