Olvasói sarok - fórum

Ha véleménye van!
Ha üzenni akar az mfor.hu szerkesztőségének, szerzőinek, témáinak, gazdasági életünk prominens vagy szürke szereplőinek. Rajta!

Kérjük, vélemény írásához jelentkezzen be. Köszönjük. Kérjük, vélemény írásához jelentkezzen be. Köszönjük.
Hozzászólások

Jelizaveta és a Nagy Magyar Vasúti Anarchia

A teljes cikk ezen a linken található: Jelizaveta és a Nagy Magyar Vasúti Anarchia
Adva van egy tökös vagy velejéig romlott vasúti szakszervezeti vezető – döntse el mindenki maga –, a dühtől habzó szájú utasok tömege és minden idők legimpotensebb magyar kormánya. Ja, meg egy állítólag európai ország, ahol karácsony környékén nem lehet normálisan közlekedni.

2008. december 28. 11:17:50

Megmondom!
Igaz, hogy a magyar ahhoz lett szoktatva, hogy a korábbi közös (állami) tulajdont "privatizáció" címén át lehet játszani néhány embernek (akik már az előző rendszerben is a húsosfazék körül ólálkodtak!)...ahelyett, hogy MINDEN felnőtt, állampolgári jogon, részesült volna (mint pl. a cseh/szlovákoknál!)...röviden: JÁR a MÁV dolgozóinak!


bubu:Ha tud, segítsen valaki megérteni, hogy nekünk, mint adófizetőknek, miért kell elviselnünk, hogy a tulajdonunkban lévő cég eladásából az alkalmazottaink is rész követeljenek. Versenyszférában dolgoztam decemberig, leépítettek. Senki nem kérdezte, hogy kérek e a cég profitjából, vagy akár a részvényeiből. A MÁV meg a dolgozói miben mások, mikor így is milliárdos hiánnyal dolgoznak. A felesleges munkaerőt ki kell rakni, nem ezért fizetjük az adót, hogy rajtunk élősködjenek!!!! Munkát lehet találni!!!!
2008. december 23. 08:14:50

Végre valaki nem csak azt látja, hogy az a csúnya Gaskó és az a szemét Fidesz. Ebben az országban szennyes hatalmi játszmák zajlanak, és igen, a kormány keze is belelóghat a bilibe.. és sajnos mindig a kisember szívja meg ezeket a játszmákat. Mocskos egy országban (világban?) élünk.

2008. december 23. 07:44:10

A cikk központi gondolata szerintem az volt, hogy ezrével élnek körünkben Jelizaveták, külföldi illetékességű emberek, akiknek aztán az égvilágon semmi közük nincsen az egész tetves magyar nyálveréshez, mégis ki van velük ba...brálva - és ez egy rendkívül tisztességtelen dolog. Egyébként meg teljesen mindegy, hogy hányan használják a vasutat, ha 1% az a bizonyos arány, akkor is megengedhetetlen, hogy ne járjon (szerintem amúgy így ünnepekkor jóval meghaladja a 20 százalékot). Vagy akkor ne járjon, de adják vissza az odacsengetett adóforintjaimat. Persze, a Volánok működtek (ezt a 90%-ot én mondjuk nem olvastam sehol), de akkor is megengedhetetlen, hogy az Európai Unió egyik tagállamában, egy elvileg a fejlett Nyugattal egy kalap alá vett országban embertelen körülmények között kelljen utaznia az embereknek - mert ha vonat helyett buszok járnak, az csak embertelen lehet.

Szalóki Ágin meg jót röhögtem! smiley

statisztikus:A cikk jó. Van benne egy nagy tévedés. Az országban LEHETETT közlekedni. Sztrájkmentes időben az őtrakelők 13%-a használja a vasutat. Ilyenkor talán 20% is. Tehát az ország 80-87%-a közlekedik ha van vasút, ha nincs. Azonkívül a volánok plusz buszaik bebetésével, nem kényelmesen, de most is elvitték a vasútról lemaradó emberek 90%-át, vagy többet. Azért nem mindet, mert nem erre van tervezve a buszállományuk.
Amennyiben a közlekedési miniszter beleszól a VDSzSz és a MÁV vitájába, akkor hatásköri túllépés miatt fel kell jelenti őt. Az viszont igaz, hogy a mindenkori közlekedési miniszter kötelezettsége a közszolgáltatás biztosítása, és most, hogy a MÁV ezt nem biztosította a közlekedési miniszter - sajnos - nem bízott meg mást a közszolgáltatás ellátásával. Pedig ez a dolga, ezért fizetjük.

Nem írok alá semmit.

.